۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۷۲۷۷۸
مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق (ع) خبرداد؛

آغاز نیمسال دوم  تحصیلی در حوزه‌های علمیه

آغاز نیمسال دوم  تحصیلی در حوزه‌های علمیه
حجت الاسلام پورفرج گفت: نیم سال تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه آغاز شده و کلاس‌ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام میثم پورفرج، مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در خصوص برگزاری کلاس‌ها نیم سال نخست این مدرسه بیان داشت: کلاس‌ها در نیم سال گذشته به صورت دو بخش حضوری و مجازی آغاز شد، سپس از تاریخ ۱۳ الی ۲۵ دی ماه امتحانات نیم سال نخست را برگزار کردیم.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اهواز از آغاز سال تحصیلی جدید در این مدرسه علمیه خبرداد و عنوان داشت: امروز نیم سال تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه آغاز شد و کلاس‌ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام پورفرج با اشاره به برگزاری اردو‌ها و برنامه‌های تفریحی برای طلاب گفت: در صورت ادامه فرآیند حضوری و بهبود اوضاع کرونا اردو‌ها و برنامه‌های تفریحی برای طلاب و خانواده هایشان در نظرگرفته می‌شود.

وی در رابطه با اقدامات مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) در سیل خوزستان تصریح کرد: در زمان وقوع سیل طلاب این مدرسه علمیه گروه هایی را در مناطق سیل زده مستقر کردند و به کمک رسانی و توزیع اقلام مورد نیاز مشغول شدند.

 مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) با اشاره به فعالیت‌های این مدرسه علمیه در زمان شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: برخی طلبه‌ها با هماهنگی بسیج طلاب در بیمارستان‌های مورد نظر به خدمت رسانی پرداختند، همچنین مقداری اقلام بهداشتی، مواد غذایی و کمک‌های مؤمنانه در مناطق منبع آب و حصیر آباد توزیع شد.

حجت الاسلام پورفرج در خصوص برنامه‌های آموزشی این مدرسه افزود: اساتید هر درس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فایل‌ها آموزشی را ضبط و در کانال مربوط به هر درس بارگزاری می‌کردند.

وی با بیان اینکه پیشنهادات به طلاب جهت مباحثات تلفنی ارائه شد و طرح‌هایی به آن‌ها معرفی کردیم ادامه داد: کتابخانه مجازی جهت دسترسی به کتاب‌هایی که طلاب برای مباحث درسی و مقالات پژوهشی نیاز داشتند، فعال شد.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) در پایان با اشاره به برنامه‌های این مدرسه علمیه برای ایام پیش رو و دهه فجر گفت: شبنه در جلسه‌ای که با بسیج طلاب برگزار می‌شود به این برنامه‌ها پرداخته خواهد شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات